tirsdag 2. november 2010

Toalettmapper

Endelig litt sytid igjen!
Etter en herlig tur til London og bursdagsfeiring til en enda herligere venninne er jeg tilbake til symaskina mi. Har fått strikka litt på disse turene da, men progresjonen på den fronten er ikke all verden.. Bilder kommer - en gang. :)

På syfronten  har jeg, om mulig, enda større ambisjoner! Jeg tenker nemlig å ha utsalg av toalettmapper ++ på ei julemesse!


Disse to i lys lilla håper jeg å få solg der, sammen med flere av sine søstre og brødre som skal komme til i helgen :) Fotolyset på en novemberkveld er ikke all verden, men dette er altså en lysere lillafarge enn de på forrige innlegg. En liten og en medium. Jeg har planer om å lage en stor også, slik at det blir tre forskjellige størrelser.

Så gjenstår det å se da, hvor mange jeg får laget på en helg. Det er nemlig ikke mange helgene igjen til 5.desember...Og nå som stillingsprosenten min på jobb har steget fra 75% til 100% må helgene benyttes godt :) I kveld stagnerte produksjonen på grunn av mangel på glidelåser. Noen som vet av hvor en kan bestille glidelåser på nett for en billig penge forresten?


Jeg må nok på Stoff og Stil en tur i morgen for å hamstre skråbånd og glidelåser ;)
Ha en flott uke - med eller uten (alt for) store ambisjoner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar