lørdag 3. mars 2012

Ny sofa!


Jeg har jo akkurat vist bilder av stua, men nå har det altså blitt litt fornyelse. Ny tv-sofa har vi tenkt på og sett etter lenge, og i går kom den i hus! Sovesofaen (2seter med sjeselong) har blitt byttet ut med en stor og myk sofa - sovesofaer er ikke akkurat kjent for å være så myke... Så nå har vi plass til masse besøk! :) Grå denne gangen også, men litt mørkere og mye mer melert i stoffet. Jeg er kjempeførnøyd! Og mannen også ;)




Ellers så har jeg begynt å drømme om vår og hagearbeid. Snøen har smeltet i en enorm fart de siste par ukene, men siden vi hadde en snødybde på 76 cm på plena vår, så er det fortsatt litt å ta av... Jeg koser meg med tulipaner innendørs så lenge :)

God lørdagskveld!
Her er det indrefilet med masse godt tilbehør og film som står på programmet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar