søndag 22. januar 2012

Nytt år!

Det nye året går visst like fort som det forrige, og dagene går med til jobbing og venting på at mannen er ferdig med pendlerjobben sin. Endelig skal vi bo sammen i huset vårt på heltid! ;) Nytt år medfører også nye prosjekter. Litt "tørketid" enda, men planleggingen er i gang! Gleder meg til vår og fine dager ute, litt av hvert skal nemlig skje med både uteområde og husfasade. Husfargen skal i alle fall bli ny, og jeg "snikfotograferer" fine hus rundt omkring for å få eksempler på farger:)

Ellers jobber jeg iherdig med å bli bitt av strikkebasillen. Bildene viser det putetrekket som jeg har holdt på med siden, tja, ja midten av september og som ble ferdig sist helg... Men nå blir det andre boller! (Forhåpentligvis). Jeg har nemlig begynt på ei fanakofte, og det til meg selv for sikkerhets skyld!!

Blitsen gjør putetrekket litt gjennomsiktig, det er egentlig helt tett.


Man kan godt si at det blir 99% progresjon fra de få tingene jeg har strikket tidligere... Så jeg burde kanskje begynt med et baby-plagg, men,men. Jeg strikker fremdeles iherdig og har snart brukt opp ett nøste til og med. Skal akkurat begynne på mønsteret og med en ny farge nå (Har verken strikket etter mønster eller med flere enn en farge før, heller). Så mens mamma får "mark" av å se på at jeg visstnok har maskene alt for langt ut på pinnene, og pappa lurer på hvor man kan kjøpe ei fanakofte, er jeg fremdeles full av mot. Bare vent (et års tid) - jeg skal vise dem!
Ønsk meg lykke til! :)

3 kommentarer:

  1. Morsomt innlegg, Stine! Ser ut til at du kosar deg i huset ditt. Eg saknar helgebesøka, men om eit lite halvår skal me jo på tur, det blir bra, hipp hipp hurra! Forresten veldig god kommentar frå faren din! :) Hels både foreldra dine og TH!

    SvarSlett
  2. D dær klare du lett Stine! :) Går my likar når main først kjæm igang me mønsteret :)

    SvarSlett
  3. Ja,jeg koser meg :) I alle fall nå som jeg har fått mannen i hus.
    Har veldig lyst til å få til et helgebesøk igjen...Men sommerferien blir i alle fall BRA!
    Ja, veldig støttende kommentar, men han ønsket at jeg skulle få ei kofte da ;)
    Takk, Nina, jeg er i gang nå. Snart tid for statusrapport (bilde) tror jeg! :)

    SvarSlett