torsdag 11. august 2011

Med kjærlighet til loppemarked.


Se mitt loppemarked-kupp! To stoler for 80 kr. + litt pussing og maling :)


Tidlig i vår sendte mannen meg avgårde på loppemarked med beskjed om å kun kjøpe ting som fikk plass i håndveska mi. Ganske forståelig egentlig, med tanke på at flyttelasset vårt var mer enn stort nok, og at antall kubikk allerede var bestilt hos flyttebyrået... Så jeg syklet avgårde, vel vitende om at jeg ikke fikk med meg noe som helst tilbake på sykkelen min. Raultatet har dere vel skjønt allerede: Snille mannen min måtte hente konemora si og de to flotte stolene hun ikke kunne gå ifra ;)


Flott ble det i alle fall, detr er både mann og kone enige om. Praktiske ekstrastoler til både salongbordet og spisebordet - og gode å sitte på er de også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar