tirsdag 9. august 2011

En hel sommer med oppussing.

Denne sommeren gikk jammen fort, om fem dager starter jeg i ny jobb! Dagene og ukene -. ja, jeg har hatt fri i åtte uker(!) har gått med til maling, pussing, maling, montering, maling, planting, maling og snekring! Og likevel er konklusjonen at det er helt herlig med sitt eget hus :)

Bloggen har lidd under disse oppussings-tilstandene, men nå har jeg så mye å vise fram at det skal komme på løpende bånd!

Sommerens største begivenhet var å få et tantebarn til. Min svigerinne og svoger fikk sin lille Astrid den 25. juni, og her er gaven hun fikk fra tante og onkel. Det måtte selvfølgelig bli hjemmelaget, dog ikke av meg, men likevel.. Mamma ville så gjerne strikke til den lille, så jeg lot henne få lov jeg ;) De sydde posene har ligget og ventet på Astrid en liten stund, og har nå fått plass i stellevesken hennes.




"Jentete" og søt kjole med kyse til. Vår andre niese Jenny fikk matchende jakke og kyse som sitt 2 måneder yngre søskenbarn :)

1 kommentar:

  1. Straks passelig! :) Da må jeg huske å ta bilde og sende til deg.

    SvarSlett