tirsdag 12. oktober 2010

Mine første putetrekk!

Herlig med fri fra jobb og tid til å sy, gitt! Jeg holdt motet oppe etter duksyingen og fortsatte med to putetrekk og enda en duk i dag. Dette skal jeg også gi bort. Svigermor må jo få se at jeg bruker symaskina som jeg (eller var det vi?) fikk i bryllupsgave!
Dette er laget i et ganske sterkt og tykt stoff, så det skal nok  tåle både katteklør og hundebitt (til en viss grad i alle fall...)
 En veldig enkel måte å sy putetrekk på! Ingen glidelås eller knapper eller noen ting..

Nå skal jeg pakke kofferten fordi jeg og drømmemannen reiser hjem på høstferie i kveld. Måtte bare lage ferdig putene og dukene først - jobber best under press nemlig! Skal jo ha dette med meg hjem :)

1 kommentar:

  1. Desse va kjempefine, du! Ja, takk:) Klem klem klem frå Borghild

    SvarSlett