tirsdag 7. februar 2012

Syrommet mitt


Her kommer det bilder av syrommet mitt! Kjempeherlig å ha et eget rom til alle hobbyting, så jeg slipper å rydde det bort for hver gang det blir brukt. Bordplaten bruker med andre ord ikke å se helt sånn ut ;)
Rommet ligger i enden av huset, med inngang fra vaskerommet.

(Litt mørke og uklare bilder, tatt i mangelen på dagslys. Og ikke er jeg interessert i å være fotograf heller, så fotoferdighetene er så som så...)


Fin utsikt til hagen, som dessverre er fylt med snø en stund ennå. Og gardinen, den har jeg sydd selv.


Gamle korketavler er trekt om i fint, nytt stoff og med nymalte lister. Skapet og kommoden hadde vi i yttergangen der vi bodde før. Nå rommer det permer, bøker og papirer + mye stoff. Ser nå at jeg kanskje skal tapetsere frontene, de ble visst gjennomsiktige av blitsen.

Min gamle koffert og mammas gamle syskrin - sjarmerende akkurat som det er.


Gammel tallerkenhylle og hylle fra heimgården min - og søt 60-tallskjole fra bruktbutikk.

Kjekt med lagringsplass! Stor bokhylle og innebygd skap. Faktisk er skapdørene malt i en kjempefin, lys lilla farge. Dette rommet flyttet jeg nemlig bare rett inn i, og har dermed ikke pusset opp noe.

2 kommentarer:

  1. så kul gardin! og veldig fint rom! :) flinke stine!

    SvarSlett
  2. Takk-takk! Dessverre så blir d itj brukt så my for tida, men..

    SvarSlett