søndag 13. mars 2011

Long time, no see!

Her har det visst vært stille en stund! Vinteferien varte og rakk kan man si ;) Har for det meste vært opptatt med leilighetssalg, og tenker så det knaker på alt jeg vil gjøre i huset vårt. Om 1 mnd setter vi nøkkelen i vår nye inngangsdør! Selv om vi egentlig ikke skal flytte før i juni da. Det kan bli en lang ventetid det, men sånn er det når jobben holder en fast i en annen landsdel. Da får vi i alle fall tid til å planlegge hvordan vi vil ha det :) Så gjenstår det å se hva vi kan og får til å gjøre. Spennende blir det uansett!


Bildene viser mine siste håndarbeidssyssler: Heklede sjal. Siden vinterferien ble tilbragt langt vekke fra min elskede symaskin, måtte jeg ha noe annet å gjøre. Jeg ferdigstilte også et lite strikkeprosjekt jeg har hatt den siste tiden, men det kan jeg ikke vise før en liten mageboer titter ut :)


Det lilla sjalet har ligget på jobb i lang tid og vært litt sånn innimellom-hekling på møter o.l. Endelig ble det ferdig!


Det svarte ble heklet i kjærlighetsknuter - et mønster som gikk superfort å hekle, gjort bare på et par-tre kvelder. Blir sikkert flere av disse etter hvert.


Nå skal det endelig bli litt symaskintid - kommer tilbake i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar