tirsdag 4. januar 2011

Godt nytt år!


Bloggen tok visst også juleferie i det jeg reiste hjem til avslapping og julemat, men litt strikking har det blitt disse dagene. Ikke så mye med mitt strikketempo, men jeg kan i alle fall vise frem hva jeg fikk i julegave fra andre mer erfarne og flinke strikkere. Nydelige og gode ullsokker! Ett tjukt par og et tynnere par som passer glimrende i kalde støvletter.

  

Luen har jeg strikket delvis selv, mamma tok over et stykke da jeg ikke følte at jeg kom av flekken. Men blomsten har jeg heklet selv, altså. Jeg har også et annet prosjekt på pinnene, men det tar lengre tid og fullføre. Og så skal jeg prøve holde meg for å vise det fram før etter jeg har gitt det vekk i gave :)


Ellers er jeg klar for et glimrende syår! Nye stoffer er allerede kjøpt, og kontoret er i ferd med å bli syrom! Jippi-ai, det skal bli godt å slippe å flyte utover hele kjøkkenet!
Ha en god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar