mandag 10. januar 2011

Bursdagsjente!


I dag har fadderungen min bursdag - herlige Maria blir 3 år! Da er det selvfølgelig på plass med en gave, selv om den kommer noe sent. Den ble nemlig sendt i posten i dag, men det er vel ikke så dumt å spre gaveflommen litt.


Forsinkelsen kan jeg ganske enkelt skylde på influensaen som har herjet fritt i kroppen min siden sist onsdag, og som forsåvidt gjør det ennå. Så mye for en frisk start på det nye året (bokstavelig og billedlig talt) - det holdt til en dag på jobb og trening! Heldigvis hadde jeg fått sydd litt av gaven før jeg ble syk, resten gjorde jeg med timeslange pauser innimellom. Faktisk så kan jeg heller si omvendt: det var syingen som var pausene fra å ligge på sofaen..!


Ei lita prinsesse bør jo ha pyntepute på rommet sitt! Skriften på puten er trykt på med sjablonger og tekstilmaling og puten har borrelås som lukking på baksiden. Kanskje inspireres hun også til å putte alle småtingene sine i denne posen, fin størrelse til oppbevaring av ting og tang i alle fall.


Gratulerer med dagen, Maria!

2 kommentarer:

  1. Du imponerer stadig, Stine! Håper du er på bedringens vei. Vi savnet deg i går...

    SvarSlett
  2. Takk:)Ja, i morgen er det tilbake til arbeidslivet - heldigvis! Ville gjerne vært der, men vi sees i alle fall på mandag!

    SvarSlett