fredag 15. oktober 2010

Høstfarger

I dag tok drømmemannen og jeg på oss masse varme klær og gikk ut i det kalde høstværet. Midt mellom et par regnskurer fikk jeg tatt noen bilder av fin natur :)

Lønn
Lønneblad

Ringblomst
 
 Epler og pærer henger så fristende på trærne.. Men den epla jeg satte tennene i ga jeg til hestne, mens jeg slo fast at jeg liker epler som ikke er så sure..!



Drømmemannen syntes pærene så så rare ut.. Faktisk så rare at jeg måtte fortelle at det var pærer (!) Men han så det etterpå altså :)

Erteblomstene fortsetter å blomstre, mens resten av sommerblomstene har gjort jobben sin med å pynte opp og takker nå for seg.

1 kommentar:

  1. hihi,bra drømmemannen fikk sæ en tur i frukthagen da :)fine bilda,sjer ut som dokk har hatt en fin trøndelagsdag :)

    SvarSlett