tirsdag 11. oktober 2011

Sysommeren som forsvant...

Alt jeg kan vise til av sommerens produksjon, er visst denne puta:
(Men på hus-fronten har det ikke blitt så verst å bo her da, så det er greit å prioritere litt:) )



Høsten er godt i gang og mine planer om å sy hele dagen lang på fri-tirsdagene mine er kraftig skrinlagt. Nå har jeg nemlig 100% stilling, men en kan ikke klage på det, vel? Høstferie har jeg nå i alle fall, men det spørs om syformen holder. Jeg gjennomgikk gallesteinsoperasjon i går, og trenger nok ferien + litt til for å komme meg.. Og så har jeg en fin rettebunke liggende, på nynorsk også, for sikkerhets skyld.
Men, jeg skal komme sterkere tilbake!

1 kommentar:

  1. Det var nå ei flott pute ihvertfall! E håper du bruker ferieuka på å legge ut noen bilder av huset også! E venter i spenning;) Gleder meg veldig til å se åssen det har blitt.

    SvarSlett