lørdag 26. mars 2011

Nye kjøkkenting!


Jeg har sydd grytekluter! Første ting som er sydd til huset vårt:) Det telles ned og gledes stort til flytting. Jeg er nok over middels glad i brunt, og mine nye (gamle) kjøkkenting er derfor brune. Gryteklutene passer perfekt til emaljeboksene jeg kjøpte på Fretex for litt siden.


Gryteklutene har lik fram- og bakside, med to lag fleece som for. Håper det er tykt nok, hvis ikke kan de brettes dobbelt. Det går sånn akkurat. Hvis jeg skal sy flere sett, og det tror jeg nok at jeg skal, skal jeg lage dem bittelitt større. Og kanskje ikke fullt så sjarmerende hjemmelagd! Øvelse gjør mester!



Fatene er enda et Fretexkupp, til kun 5 kr! Ringene på fatene er selvfølgelig mørk brune og ikke svarte. Disse skal komme godt til rette i min gamle nye tallerkenhylle. Mer om den når jeg tar fatt på oppussingen.


God lørdagskveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar