søndag 19. desember 2010

Veskedilla.

Jeg elsker vesker, og kan aldri få nok. Min diagnose er at jeg rett å slett har veskedilla. Knaggrekker, skap og skuffer fylles faretruende fort opp. Kan nevne i forbifarten at jeg kom hjem fra London tidligere i høst med 5 (!) vesker i bagasjen. Alle i hver sin størrelse og til hvert sitt bruk så klart ;) Nå som jeg kan sy noen selv, har det blitt en mye billigere diagnose å "lide" av. Her er helgens produksjon:

  

Faktisk så skal jeg bare beholde en av de selv, den andre skal gies bort som en liten førjulsgave. Den lilla skal jeg bruke som oppbevaringspose til håndarbeidet jeg holder på med nå. Elsker dette lilla stoffet som jeg fant på stabburet sist jeg var hjemme. Det har vært en gammel gardin, men funker nå utmerket som min nye veske!


Det ble noen nye toalettmapper i dag også, og alle skal være julegaver. Jeg har egentlig flere julegaver jeg skulle ha sydd, men med bare to ettermiddager igjen før jeg reiser hjem ser det kanskje litt mørkt ut for akkurat det.


 

En beige og en mørkebrun, begge med lilla innside, og en svart liten en til småting som ligger i bunn av veska :)
Ha en god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar