tirsdag 18. desember 2012

Bloggen er full...

Da ble visst min blogg full også, slik som alle andres...
Eller, blogger har endret innstillingene sine. Siden det frister lite å betale en fast sum hver måned for å å ha et blogginnlegg i ny og ne, legges hele bloggen på is foreløbig. Kanskje jeg sletter alle tidligere bilder og "lager" meg litt ny lagringsplass. Eller kanskje noen andre har tips til hva jeg kan gjøre? Tiden vil vise...

En blogg uten bilder er i alle fall ikke det samme, spesielt ikke nå som jeg skulle vise skrytebilder av min ferdige, egenstrikka fanakofte! Jeg er så fornøyd! Og rekker akkurat å bruke den en måneds tid før babymagen blir for stor ;) Vi går nemlig et veldig spennende år i møte - vi skal bli foreldre! Så kanskje det passer bra å legge bloggingen på hyllen akkurat nå..

Takk for besøket! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar