tirsdag 22. november 2011

Julemesse-produksjon

Det nærmer seg julemesse, og med fare for å bli sittende bak et tomt bord, har jeg endelig kommet litt i gang med å sy igjen. Døgnet har som kjent for få timer + at jeg prioriterer alt annet enn å sy = dårlig kombinasjon for julemesseutvalget.
Nå er jeg heldigvis fått gjort litt, og sybordet mitt er fullt av ferdigklipte prosjekter. Så gjenstår det å se om jeg får gjort det meste av det jeg tenker...
Fem nye toalettmapper har det i alle fall blitt, alle i medium størrelse. Lik ut- og innside, bortsett fra den ene røde på bildet under. Flere er også på gang, i nye, spreke farger - med prikker selvfølgelig :)

Sees snart!
Og forresten, julemessa er i Kjørmoen grendahus, søndag 4. desember.

1 kommentar:

  1. Du er jo en reser på symaskinen så det går nok unna når du først setter i gang! Jeg syntes du skal sy noen av de smekkene med voksduk bak også. De er så fiiiine;D

    SvarSlett