lørdag 11. juni 2011

På vei mot noe BRA!

Litt bloggtørke for tiden, sånn er det når man bor 80 mil unna symaskinen sin... Nedtellingen pågår - 13 dager til vi flytter hjem!! I mens får dere kose dere med litt oppussingsbilder. Kjøkkenet begynner å ta form! Litt dårlige mobilbilder, men dere får sikkert med dere poenget: Jeg gleder meg til å bo her!

Legg merke til de hvite flisene med rosa kant mot de oransje veggene...

Vips, så ble de grå, ja!

Jeg var hjemme en langhelg nettopp, og har fått malt og ryddet på plass litt i huset. Mannen er hjemme denne uken og river og snekrer, og har visstnok lagt tak, gulv og vegger i yttergangen uten noe innblanding fra meg. Jaiks! Jeg kan trygt si at jeg er  spent på å se gangen vår! :)


Veggene er malt i fargen Dun, benkeplaten er skiftet ut og platetopp+stekeovn er modernisert :)



Dette skal nok bli et koselig kjøkken etterhvert! Liker spesielt godt det store vinduet over kjøkkenbenken. Og så blir det nok veldig praktisk med vaskerom vegg-i-vegg og spisestue rett ved :)

1 kommentar:

  1. Ser ut som dåkke får et veldig kjekt hus! Eg gler meg til å komme på besøk! Eg kjem til Bergen på lørdag, skal ha konsert med koret på Troldhaugen, kanskje eg ser deg?

    SvarSlett