søndag 13. februar 2011

Søndagsoppdatering.

Her i huset har vi hatt ei herlig helg. Akkurat passe lang, med akkurat passe mye kos og hvile. Mannen i huset har fått rydde-dilla, og konemora håper det varer leeenge! Jeg har nemlig nesten ikke løftet en finger i hele helgen - bare for å holde fast på strikketøy og halspastiller, mens drømmemannen fyker forbi og legger alt "på riktig plass". Jeg brygger visst på noe, halsen klør og jeg nyser stadig, så jeg har fått formaninger om å være i ro så jeg ikke blir syk (igjen). Helt ok med frihelg :)

Drømmemannens (forbigående) rydde-dilla henger tett sammen med at vi skal selge leiligheten snart, og venter derfor besøk av meglere til uken. Kanskje blir en også litt inspirert av vårfølelsen som kom snikende med solskinnet. Selv om det ennå er kaldt, fristet tørr asfalt så mye at vi i alle fall har vasket alle joggeskoene våre. Og jeg har, som hver vår (og litt innimellom ellers) ryddet ut to store poser med klær som Fretex skal få! Herlig!

Vi måtte ut på en liten luftetur i dag også, ikke mye som minner om skiføre her for tiden:

Vel tilbake fra lufteturen ble jeg inspirert av morsdagen og kommende valentines day, som vi forøvrig ikke feirer, men dagens produkter ble likevel røde og rosa :) De kommer til salgs her i løpet av kvelden. Så hvis du som meg ikke bruker å få noen gave, kan du jo kjøpe den selv :)



Ha en god uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar